Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Drugi zajeti zakoni so: Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), Zakon o izvendsodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

S spletno trgovino TRGOVINASTERN.SI (v nadaljevanju tudi ponudnik) upravlja podjetje:

AGRO ŠTERN d.o.o., Miklavška cesta 21, 2311 Hoče.

ID za DDV: SI45380520 - zavezanec za DDV

Matična številka: 8875588000

Vpisano v register: Okrožno sodišče v Mariboru

Vpis številka: Srg 2021/17838 z dne 20.5.2021

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine TRGOVINASTERN.SI, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.



Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, v primeru nedostopnosti vas o tem obvestimo),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop ( opis pravice do odstopa v skladu s 43. č ZVPot; v primerih, ko potrošnih v skladu s členom 43.č ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem obveščen ); poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. 

 

Naročilo in cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in navedenimi pogoji.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini trgovinastern.si sklenjena v trenutku, ko trgovinastern.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba ( prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) bo shranjena v arhivu podjetja in v elektronski obliki na strežniku ponudnika trgovinastern.si in bo dostopna kupcu na njegovo zahtevo.
Ponudnik pošlje kupcu račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Postopek nakupa

 

  • s klikom na gumb "v košarico" artikel dodate na seznam vašega naročila
  • izdelek iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb "X"
  • ob spremembi količine, kliknete na gumb "osveži košarico"
  • po pregledu naročila, kliknete na gumb "naslednji korak"
  • vnesite in preverite svoje podatke in kliknete "naprej"
  • izberite način pošiljanja in kliknite "naslednji korak"
  • izberete način plačila in kliknete "naslednji korak"
  • s klikom na gumb "oddaj naročilo", oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti
  • na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli avtomatsko generiran potrjen prejem in izpis naročila


1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. 
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Načini plačila:

Pri Agro Štern d.o.o. vam nudimo različne načine plačila, da bi vam omogočili čim bolj prijetno naročanje in hitro dostavo:

- plačilo z gotovino ob prevzemu ( odkupnina / po povzetju ) - naročeno blago plačate z gotovino, ob dostavi na vaš naslov ( oz. poštarju ob prevzemu ),

- z nakazilom na račun Agro Štern d.o.o. po ponudbi / predračunu: ( na TRR ) : naročeno blago plačate s plačilnim nalogom BN 02 ( splošna položnica ) v spletni banki ( Klik, Abanet,... ) ali na kateri koli banki ali pošti v Sloveniji. Vse potrebne podatke za plačilo na naš račun vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-mail naslov. Naročeno blago bomo odpremili  po prejetju plačila ( velja za blago, ki je na zalogi ).

- s plačilno kartico ( Mastercard, Visa );

- plačilo s kreditno kartico (DINERS CLUB kartico)

Slovenski uporabniki Diners Club kartic lahko opravijo nakup na www.trgovinastern.si v enkratnem znesku ali na obroke. Nakup na obroke izvedejo zelo enostavno ob oddaji naročila preko spleta. Nakupi na obroke potekajo hitro in enostavno brez dodatne dokumentacije. V zadnjem koraku oddaje naročila morate le izbrati plačilo s kreditno kartico Diners Club in število obrokov (2– 12 obrokov). Natančnim izračun obrokov se vam odpre pri izbiri načina plačila.

Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno.

Omogočamo plačilo s kartico Diners Club, tudi na obroke. Minimalni znesek nakupa na obroke je 100,00€, najvišji znesek nakupa na obroke je 5.000,00€.

(opomba: za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje).

Omogočamo tudi lasing preko DEŽELNE BANKE SLOVENIJE ( DBS Leasing ). Za več informacij se obrnite na nas ali na najbližjo poslovalnico DBS banke.

 

Dobavni rok:
Dobavni roki za blago na zalogi - od 3 do 5 delovnih dni.

Dobavni rok za blago, ki ga NI NA ZALOGI - je odvisen od predvidenega roka dobave od dobaviteljev.

 

Dostava:

Naročeno blago vam dostavimo na katerikoli naslov v Sloveniji. Dostava z  POŠTA SLOVENIJE. Dostava v tujino je mogoča po predhodnem dogovoru. 

 

Čas dostave:

- naročeno blago vam dostavimo v roku 3 - 5 delovnih dni po prejetju naročila in plačila ( velja za blago, ki je na zalogi ).

- za izdelke, ki jih nimamo na zalogi se čas dostave podaljša za predvideni rok dobave ( v primeru daljšega zamika dostave, vas bomo o tem obvestili telefonsko ali preko e-maila ). 

Dostavo v našem imenu opravlja Pošta Slovenije in je pravilom opravljena v dopoldanskih urah.

 

STROŠEK DOSTAVE:

Strošek dostave se obračuna glede na težo naročenega blaga:

 TEŽA                                  CENA

do 2 kg                                6,98 €

nad 2 kg do 5 kg                8,48 €

nad 5 kg do 10 kg              10,25 €

nad 10 kg do 15 kg            12,02 € 

nad 15 kg do 20 kg            13,59 €

nad 20 kg do 25 kg            15,75 €

nad 25 kg do 30 kg            17,95 €

nad 30 kg do 40 kg            25,90 €

nad 40 kg do 50 kg            80,00 €

nad 50 kg do100 kg         110,00 €

nad 100 kg do 250 kg      150,00€

nad 250 kg do 750 kg      250,00€

 + STROŠEK ODKUPNINE BREZ NALOGA 2,02€ ( v primeru da izberete Plačilo po povzetju )

 + Cene so za dostavo preko pošte Slovenije brez dodatnih poštnih storitev

 

ZA BLAGO VEČJIH DIMENZIJ, ALI BLAGO ZAPAKIRANO NA PALETO BREZPLAČNA DOSTAVA NE VELJA!

 

VSE CENE SO Z DDV-jem!

 

IZDELKE KATERE  NI MOŽNO POSLATI PO POŠTI, MOŽEN SAMO LASTNI DVIG ALI DOSTAVA PROTI PLAČILU!

 

Izdaja računa

Agro Štern d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v PDF obliki na e-mail naslov, ki je bil naveden v spletnem naročilu.  V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom in cena. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo v spletni trgovini: www.trgovinastern.si. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot-1) ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@trgovinastern.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete: TUKAJ

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Artikli morajo biti v original embalaži. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Pri vračilu je priporočljivo priložiti kopijo računa.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, in je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam. Prav tako ni možno vračilo artiklov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo, so hitro pokvarljivi ali jim hitro preteče rok uporabe.

Ponudnik vrne celotno kupnino ( vsa plačila, ki jih je prejelo s strani potrošnika - kupca ), takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. Prodajalec lahko zadrži vračilo denarja dokler od potrošnika ne prejme vrnjenega blaga oz. vsaj dokazila o tem, da je bilo blago poslano nazaj.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato potrošniku ni dovoljeno kakršnokoli preizkušanje blaga ampak le takšno, kot bi mu bilo dovoljeno, če bi blago kupil v fizični trgovini.

 

Jamstvo, garancija in odgovornost

1. Zakonsko jamstvo za skladnost blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ( ZVPot-1 ) imajo potrošniki pravico do uveljavljanja zakonskega jamstva za skladnost blaga, ki velja 2 leti od prejema izdelka.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice, če ugotovi, da izdelek:

- nima lastnosti, kot so bile dogovorjene ali oglaševanje,

- ni primeren za običajno uporabo,

- ni dobavljen v dogovorjeni količini ali kakovosti.

Postopek uveljavljanja:

Potrošnik mora prodajalca obvestiti o neskladnosti najpozneje v 2 mesecih od njenega odkritja. Potrošnik ima pravico do popravila, zamenjave, znižanja kupnine ali vračila denarja.

 

Obrazec za uveljavljanje neskladnosti najdete: TUKAJ

 

2. Omejitev odgovornosti poškodbe zaradi živali ali nepravilne uporabe

Ker so številni izdelki v naši ponudbi namenjeni uporabi v kmetijstvu, izrecno opozrarjamo, da zakonsko jamstvo ne velja za poškodbe, ki nastanejo zaradi:

- grizenja, praskanja, lomljenja ali drugega fizičnega delovanja živali ( npr. konji, govedo, ovce, svinje,... ),

- nepravilne uporabe ali montaže izdelka, v nasprotju z navodili,

- neustreznega shranjevanja, vlage ali mehanske obrabe zaradi vpliva okolja.

 

Takšne poškodbe ne štejejo za neskladnost blaga, temveč za fizične poškodbe zaradi uporabe, ki niso predmet jamstva.

 

3. Proizvajalčeva ( komercialna ) garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.  

Garancija je veljavna ob predložitvi računa in ob upoštevanju navodil na garancijskem listu.
Vse ostale podrobnosti garancije ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

 

4. Fizične osebe ( hobi kmetje ) in pravne osebe ( gospodarski subjekti, kmetje z davčno številko )

Zakonsko jamstvo za skladnost blaga velja izključno za fizične osebe ( potrošnike ), ki blago kupujejo za nepoklicno oziroma osebno rabo ( vključno s t.i. hobi kmetovalci ).

Če blago kupi pravna oseba ali samostojni podjetnik oziroma kupec z davčno številko ( zavezanec za DDV ), se šteje za gospodarski subjekt in Zakon o varstvu potrošnikov ne velja. V takih primerih se odgovornost za prodajalca presoja po splošnih pravilih obligacijskega prava ( OZ ) in morebitnem individualnem dogovoru.

 

Garancija
V skladu z zakonom je proizvajalec blaga dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje stvari, v kolikor gre za blago za katerega se mora izdati garancija. Kupec zahtevek iz garancije uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali pooblaščenem servisu.

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu, ki se kupcu posreduje hkrati z izdelkom. Kupec bo v tem primeru prejel še navodila za sestavo ali uporabo ter seznam pooblaščenih servisov. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu.

Objavljeni izdelki na spletnem mestu www.trgovinastern.si imajo garancijo, če je ta zapisana ob artiklu, ki se objavlja, sicer pa v zvezi s tem kontaktirajte nas, kjer boste dobili konkretne informacije o obstoju garancije pri posameznem izdelku.

 

OBRAZEC ZA VRAČILO ARTIKLA V GARANCIJO
 

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani AGRO ŠTERN d.o.o., bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
 

 

PODATKI O VPISU V REGISTER Z NAVEDBO REGISTRA IN ŠTEVILKE VPISA

AGRO ŠTERN d.o.o.
Sedež: Miklavška cesta 21, 2311 Hoče
Matična številka: 8875588000
Davčna številka: SI 45380520
Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 20.5.2021
Vpis v register: Srg 2021/17838

Številka TRR računa odprtega pri banki: SI56 0400 0027 6643 927, OTP banka d.d.

e-mail: info@trgovinastern.si

Tel.: +386 (0) 40 826 739

Direktorica: Brigita Štern



Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti: info@trgovinastern.si ali po klasični pošti na naslov:

AGRO ŠTERN d.o.o.

MIKLAVŠKA CESTA 21

2311 HOČE

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih